Nazilli’nin kırsal Yazırlı mahallesinde yapılan geleneksel keşkek hayrına 10 bin kişi katıldı!

05.04.2026

Kişi Okumuş

0 Yorum

Nazilli’nin kırsal Yazırlı mahallesinde yapılan geleneksel keşkek hayrına 10 bin kişi katıldı!

 

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesine bağlı kırsal Yazırlı Mahallesi’nde düzenlenen Geleneksel Yazırlı Keşkek Hayrı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Bu yıl da imece usulüyle hazırlanan etkinlikte 10 bin kişiye keşkek ikram edilirken, şehitler için dualar edildi.

Nazilli’nin kırsal Yazırlı Mahallesi’nde geleneksel hale gelen keşkek hayrı, bu yıl gençlerin öncülüğünde ve mahalle halkının imece usulü katkılarıyla yapıldı. Kazanlar geceden kurulurken, sabaha kadar gençler tarafından keşkek dövüldü. Etkinlik, birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını pekiştirdi.

-Düzenlenen geleneksel keşkek hayrında şehitler için dualar edildi

Yazırlı Mahallesi meydanında gerçekleştirilen etkinliğe Nazilli Belediye Başkanı Opr. Dr. Ertuğrul Tetik, Nazilli Esnaf Kefalet Kooperatifi (EKKK) Başkanı Dursun Öztunç, MHP geçtiğimiz dönem Aydın İl Başkanı Haluk Alıcık, MHP Nazilli İlçe Başkanı Hasan Eren ve yönetim kurulu üyeleri, AK Parti Nazilli ilçe Yönetim kurulu Kadın ve Gençlik Kolları üyeleri, Geçtiğimiz dönem Nazilli Belediye Başkanı Av. Kürşat Engin Özcan, Geçtiğimiz dönem ÖRKOOP Başkanı Ünal Önal, Nazilli Merkez ve kırsal Mahalle muhtarları katılım sağladılar.

Düzenlenen geleneksel keşkek hayrında, vatan için canını feda eden şehitler anısına karşı dualar edildi.
Yazırlı Mahallesinde düzenlenen geleneksel keşkek hayrına 10 bin kişi katılım sağladı.

-Yazırlı Mahalle Muhtarı Güven İkiz, ‘Geleneksel Keşkek hayrımızı imeceyle yaptık, Allah kabul etsin’

Yazırlı Mahalle Muhtarı Güven İkiz, keşkek hayrı ile ilgili olarak yaptığı açıklamasında, “Allaha bin şükürler olsun geleneksel keşkek hayrımızı Mahalle halkının ortak emeğiyle gerçekleştirdik. Geleneksel hale getirdiğimiz keşkek hayrımızı bu yıl da imece usulü ile yaptık. Herkes elinden geleni verdi, Allah kabul etsin. Bu hayrı şehitlerimiz, vefat eden büyüklerimiz için gerçekleştirdik. Geleneksel keşkek hayrımıza katılan ve emek veren herkese teşekkür ediyoruz. Bu geleneğimizi önümüzdeki yıllarda da sürdüreceğiz inşallah” dedi.

Nazilli Belediye Başkanı Opr. Dr. Ertuğrul Tetik, “Birlik beraberlik ve bir olmak çok önemli. Bizler hepimiz birlik beraberlik içerisinde olmalıyız. Bakın burada düzenlenen keşkek hayrında birlik beraberlik içerisinde tüm insanlarımız ve iş insanlarımız muhtarlarımız bir araya gelmişler. Bu durum da çok önemli. Birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürmeliyiz” dedi.

 

 

 

 

 

 

 

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.