Nazilli’de yeni bir veteriner kliniği daha hayvan severlerin hizmetine açıldı.

16.12.2025

Kişi Okumuş

0 Yorum

Nazilli’de yeni bir veteriner kliniği daha hayvan severlerin hizmetine açıldı.

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde son derece modern cihazlarla donatilmiş bir veteriner kliniği hayvan severlerin hizmetine düzenlenen tören ile açıldı. Nazilli-Dallıca yolunda hizmete açılan son derece modern veteriner kliniğinde, bekleme salonu, hekim odası, Operasyon odası, muayene odası, laboratuvar odası, eczane odası, yoğun bakım odası ve patili dostlar için yaşam bahçesi bulunuyor.

Düzenlenen açılış törenine Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, Nazilli Belediye Başkanı Opr. Dr. Ertuğrul Tetik, Nazilli İlçe Emniyet Müdürü Erdal Esen, MHP İl Başkanı Haluk Alıcık, Nazilli Organize Sanayi Başkanı Nuri Önel, ilçede görev yapan veterinerler, iş insanları, kamu kurum ve kuruluşların temsilcileri ile hayvan severler ile çok sayıda vatandaşlar katıldılar.

Nazilli’de hizmete açılan veteriner kliniğinin sahibi, Tevfik Koray Kün yaptığı açıklamasında, “Bugün burada yalnızca bir veteriner kliniğinin açılışını yapmak için değil; can dostlarımızın sağlığına, yaşam kalitesine ve hak ettikleri şefkate adanmış bir yolculuğa tanıklık etmek için bir aradayız.

Veteriner hekimlik, yalnızca bir meslek değil; sorumluluk, vicdan ve sevgiyle yapılan bir yaşam biçimidir. Bizler, konuşamayan ama hisseden, acısını saklayan ama sevgisini koşulsuz sunan canlıların sesi olmayı görev edindik. Bu klinik de tam donanımlı olarak bu anlayışla kuruldu” dedi.

Açıklamalarını sürdüren veteriner hekim Tevfik Koray Kün, “Bizim tek amacımız; bilimsel, etik ve güncel veteriner hekimlik uygulamalarını temel alarak, her hayvana bireysel, saygılı ve özenli bir yaklaşım sunmaktır. Burada yalnızca hastalıkları tedavi etmeyi değil; önleyici hekimliği, doğru bilgilendirmeyi ve güvene dayalı bir ilişki kurmayı öncelik haline getirdik. Bunun ışığında son teknoloji olan hemogram, biyokimya, hormon, dijital röntgen, diş ünitemiz, ultrason ve yoğun bakım servisimiz ile patili dostlarımıza en iyi imkanları sizlere sunmak için 7/24 tüm ekibimizle yanınızdayız.

Kliniğimizin, can dostlarımıza sağlık, sahiplerine huzur ve mesleğimize değer katmasını diliyorum. Kapımız her zaman sevgiye, bilime ve güvene açık olacak” dedi.

Veteriner kliniğinin açılışında konuşaon Nazilli ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan’da, “Ben Nazilli’mize böyle bir tam donanımlı veteriner kliniği kazandırdığı için Tevfik Koray Kün’e annesine ve tüm ailesine yürekten teşekkür ediyorum. Kliniği baştan sona dolaştım. Çok mutlu o6ldukm. Çünkü modern bir kilinikte olması gereken her şey düşünülmüş ve uygulanmış. Artık sessiz dostlarımız patilerimiz hastalandıklarında bu klunukten bir hastane ortamı gidi sağlık hizmeti alacaklar” dedi.

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.