Nazilli’de Psikolojik Danışmanlar Günü Kutlandı.
30.09.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde Psikolojik Danışmanlar Günü Kutlandı.
30 Eylül Ulusal Psikolojik Danışmanlar Günü haftası nedeni ile Nazilli İlçe Millî Eğitim Müdürü İsmail Şimşek ve Müdür yardımcıları, Nazilli Rehberlik ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan öğretmenler ile bir araya geldiler.
Düzenlenen Programda günün anlam ve önemine değinen Nazilli ilçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek, öğrencilere rehberlik eden, onların akademik, sosyal ve duygusal gelişimlerinde önemli rol üstlenen psikolojik danışmanların değerli çalışmalarını vurguladı.
Öğrencilerin sağlıklı bireyler olarak yetişmesinde psikolojik danışmanların özverili gayretlerinin büyük bir katkı sağladığını belirten Nazilli İlçe Millî Eğitim Müdürü İsmail Şimşek, tüm danışmanlara teşekkür etti.
Günün anısına RAM öğretmenlerine çiçek takdim eden Nazilli ilçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek, Nazilli’de görev yapan tüm psikolojik danışmanların gününü kutlayarak, “Psikolojik danışmanlık mesleği, bireylerin hayatlarına dokunan en kıymetli görevlerden bir tanesidir. İşte bu alanda emek veren tüm öğretmenlerimize üstün başarılar diliyorum. Kurum müdürümüz Yaşar Işlakçaya’da emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum” dedi.






YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.