Nazilli’de kapanan eski SSK Hastanesinin emekli çalışanları geleneksel buluşmalarını sürdürüyorlar.
26.11.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde kapanan eski SSK Hastanesinin emekli çalışanları geleneksel buluşmalarını sürdürüyorlar.
Nazilli SSK. Hastanesinin emekli olan hemşire, doktor, memir ve işçi personelleri Nazilli ilçesinde bulunan Atatürk parkı içerisinde geleneksel hale getirdikleri buluşmalarını sürdürerek hasret gideriyorlar.
Buluşmaların öncülüğünü yapan kapanan eski Nazilli SSK hastanesinin emekli hemşirelerinden Ayşe Doruk, “Ülke genelinde olmak üzere Nazilli’de de SSK. Hastanemizin kapatılmasının üzüntüsünü hala yaşıyoruz. SSK Hastanesinde ki o verimli ve yüksek moral ile çalışmalarımız ve hastalarımıza sağlık hizmeti verebilmek için canla başla çalışmalarımız gözlerimizin önüne geliyor.
Bizler o dönemlerde çok çalışmamıza rağmen yorgunluk nedir bilmiyorduk. Hastalarımıza severek sağlık hizmeti veriyorduk. Canla başla çalışıyorduk ama yorgunluk nedir bilmiyorduk.
Tüm hastane çalışanları olarak büyük bir aile olarak birbirimizin yardımlarına koşuyorduk ve hizmetin aksamasına meydan vermiyorduk” dedi.
Ayşe Doruk, “Biz şimdi emekli olan SSK Hastanesi çalışanları olarak geçtiğimiz yıllardaki o tatlı anılarımızı ve geleneksel hale getirdiğimiz toplantılarımızda hatırlayarak anarak ve birbirimize anlatarak yaşıyoruz” dedi.




YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.