Nazilli’de 24 Kasım Öğretmenler Günü iki ayrı programda coşkuyla kutlandı.
24.11.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde 24 Kasım Öğretmenler Günü iki ayrı programda coşkuyla kutlandı. 24 Kasım Öğretmenler Günü, Atatürk büstü önündeki çelenk sunma töreniyle başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından ilçe Milli Eğitim Müdürü İsmailŞimşek Atatürk Anıtına çelenk bıraktı.
Kutlamalar Mehmet Yüzügüler Kültür Merkezi’ndeki programla devam etti. Nazilli Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi öğrencilerince hazırlanan resim sergisinin açılışı yapıldı. Resim sergisinin açılışı ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan ve protokol üyelerince yapıldı.
Tüm yurtta olduğu gibi Nazilli’de de büyük bir coşkuyla kutlanan 24 Kasım programı, bu yıl Nazilli Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi koordinesinde yapıldı. İlk olarak Atatürk büstü önünde çelenk sunulurken, Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek’in gerçekleştirdiği sunumun ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
-İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek ,’Öğretmenlik kutsal ve onurlu bir meslek’
Programın ikinci bölümü Nazilli Belediyesi Tiyatro salonunda devam etti. İlk olarak salona geçilmeden önce Atatürk ve öğretmen temalı öğrenciler tarafından hazırlanan sergi açılışı yapıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek, gününü anlam ve önemini belirten konuşma yaptı.
Nazilli ilçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek 24 Kasım Öğretmenler Günü konuşmasında, “Öğretmenlik sevgi, özveri, sabır ve hoşgörüyle yapılan kutsal ve onurlu bir meslektir. Öğretmenler toplumun geleceğini şekillendiren, her başarı hikâyesinin temelinde emeği bulunan kişilerdir. Atatürk’ün ‘Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır’ öğretmenler Cumhuriyet’in ikinci yüzyılında Türkiye Yüzyılı vizyonuyla bu sorumluluğu taşımaya devam edeceklerdir. Başöğretmen Atatürk başta olmak üzere vefat eden ve şehit olan tüm öğretmenlerimize rahmet dileklerimi iletiyorum. Tüm öğretmenlerin günlerini kutluyorum” dedi.
-Nazilli’de emekli olan öğretmenler hizmet şeref belgileri ile onurlandırıldılar
Kültür merkezinde düzenlenen Öğretmenler gününde emekli olan öğretmenler adına Mustafa Ruşen konuşma yaptı. Daha sonra emekli olan öğretmenlere ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan tarafından hizmet şeref belgeleri verildi.
Daha sonra Öğretmenler Günü dolayısıyla düzenlenen resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri İlçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan ve protokol üyelerince takdim edildi. Etkinlikler, Nazilli Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı oratoryo ve müzik dinletisiyle sona erdi.
Nazilli’de düzenlenen 24Kasım öğretmenler günü etkinliklerine Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, Cumhuriyet Başsavcısı Murat Dilsiz, Adalet Komisyonu Başkanı Nusret Emirosmanoğlu, Baro temsilcisi Emel Şahin, İlçe Emniyet Müdürü Erdal Esen, İlçe Jandarma Komutanı Yzb. Ahmet Refik Özsoy, İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek, Muharip Gaziler Derneği Nazilli ilçe Başkanı Hasan Karataş, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar, STK temsilcileri, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katılım sağladılar.







YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.