Nazilli Ticaret Odası’nın 100. yıl iftarı yoğun katılımla gerçekleşti.

22.02.2026

Kişi Okumuş

0 Yorum

Nazilli Ticaret Odası’nın 100. yıl iftarı yoğun katılımla gerçekleşti.

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde Nazilli Ticaret Odası’nın 100. yıl iftarına yoğun katılım gerçekleşti.

Nazilli ilçesinde Nazilli Ticaret Odası’nın 100. yıl iftarına yoğun katılım gerçekleşti.

Nazilli Ticaret Odası’nın 100. yıl etkinlikleri kapsamında düzenlediği Üye Buluşma Toplantısı ve İftar Programı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Yaklaşık bin 800 kişinin katıldığı programda iş, siyaset ve bürokrasi dünyası aynı sofrada buluştu.

NTO’nın her yıl Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlediği iftar programı bu yıl Küçük Sanayi Sitesi Kooperatifi Sosyal Tesisleri Gold Salonu’nda yapıldı. Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Arslan, Meclis Başkanı Süleyman Gürsoy ve yönetim kurulu üyeleri davetlileri kapıda karşılayarak tek tek ilgilendi.

İftar programına AK Parti Aydın Milletvekili Ömer Özmen, Nazilli İlçe Kaymakamı Huriye Kan, Nazilli Belediye Başkanı Opr. Dr. Ertuğrul Tetik, Belediye Başkan Yardımcıları Kadir Mutlu ve Selahattin Yılmaz, Belediye Meclis üyeleri, İlçe Emniyet Müdürü Erdal Esen, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Ahmet Refik Özsoy, Nazilli Ticaret Borsası Başkanı Nurettin Kırlıoğlu, siyasi partilerin ilçe başkanları ve yöneticileri, il ve ilçe protokol üyeleri, oda üyeleri, muhtarlar, STK temsilcileri ve çok sayıda davetli katılım sağladılar.

Nazilli Ticaret Odası tarafından organize edilen programa protokol ve oda üyeleri yoğun ilgi gösterdi. Türk mutfağının geleneksel lezzetlerinin sunulduğu, her ayrıntının özenle hazırlandığı salonda Kur’an-ı Kerim tilavetinin ardından ezanla birlikte oruçlar açıldı.

İftar sonrası konuklarıyla sohbet eden Nazilli Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Arslan, katılımlarından dolayı davetlilere teşekkür etti. Programın ardından basın mensuplarına açıklamada bulunan Arslan, Ramazan ayını kutlayarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Nazilli Ticaret Odası Başkanı Nuri Arslan, “Bu sene geleneksel hale getirdiğimiz iftar programımızı Nazilli Ticaret Odamızın 100 yıl kuruluş etkinlikleri kapsamında gerçekleştirdik. İş, siyaset, ve bürokrasi dünyasından katılımcılarımızı aynı sofrada buluşturmanın mutluluğu içerisindeyiz” dedi.

 

 

 

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.