Nazilli Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Arslan, Mısır’ın başkanti Kahire’de düzenlenen toplantıya katıldı..

05.02.2026

Kişi Okumuş

0 Yorum

Nazilli Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Arslan, Mısır’ın başkanti Kahire’de düzenlenen toplantıya katıldı..

 

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın,   –  AYDIN’ın Nazilli ilçesinde bulunan Nazilli Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Arslan Mısır’ın başkanti Kahire’de düzenlenen toplantıya katıldı.
Mısır’ın başkanti Kahire’de düzenlenen Türkiye–Mısır İş ve Yatırım Forumu’na Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Mısır Cumhurbaşkanı Sayın Abdulfettah es-Sisi’de katılım sağladılar.
Mısırda düzenlenen toplantıya Nazilli’den NTO Başkanı Nuri Arslan katılarak Nazilli’yi Mısır’da temsil etti.
Nazilli Ticaret Odası yönetim kurulu Başkanı Nuri Arslan Mısır’ın Başkenti Kahire’de düzenlenen toplantı ile ilgili olarak, “Forum kapsamında; iş dünyasının önemli temsilcileriyle bir araya gelindi. Türkiye ile Mısır arasındaki ticari ilişkilerin güçlendirilmesi, karşılıklı yatırım fırsatları ve iş birliği alanları üzerine verimli görüşmeler gerçekleştirildi.
Bu kapsamda, Mısır Ticaret ve Sanayi Odaları Federasyonu Başkanı Sayın Ahmet Al Wakil ile bir araya gelindi.  Bölgemiz ile Mısır arasında geliştirilebilecek olası iş birliği alanları ele alındı. Bölgemiz hakkında kendilerine bilgiler aktarıldı.
Türkiye ve Mısır iki ülke arasındaki ekonomik ilişkilerin daha da ileriye taşınmasına katkı sunacağına inandığımız bu önemli organizasyonun hayırlı olmasını temenni eder; Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Başkanımız Rifat Hisarcıklıoğlu ile Mısır Ticaret ve Sanayi Odaları Federasyonu Başkanı Sayın Ahmet Al Wakil başta olmak üzere emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür ederiz” dedi.
İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.