Nazilli Sağlık Kampüsünün açılışı gerçekleştirildi..
24.01.2026
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde bulunan Nazilli ağız ve diş sağlığı merkezi, Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ve 112 acil sağlık hizmetleri istasyonlarının açılışları yapıldı.
24 Ocak 2026 tarihinde saat 15:00’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından kurulan canlı bağlantı ile Sağlık Bakan Yardımcısı Doç. Şuayip Birinci ile canlı bağlantıda konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, açılış kurdelesinin kesme talimatı vermesinin ardından açılışa katılan protokol üyeleri tarafından
Nazilli Sağlık Kampüsü (Nazilli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Nazilli Sağlıklı Hayat Merkezi, Nazilli 7 Nolu Aile Sağlığı Merkezi, Nazilli 6 Nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu) açılış gerçekleştirildi.
Nazilli’de düzenlenen açılış programına Sağlık Bakan Yardımcısı Doç. Şuayip Birinci, Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanı Kalp Nakli ve Yetmezliği uzmanı Prof. Dr. Ümit Kervan, Nazilli ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, Nazilli Devlet Hastanesi Başhekimi Opr. Dr. Şafak Çalışkan, Nazilli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Mehmet Çıbıkçı, Emniyet Müdürü Erdal Esen, ilçe Jandarma Kom. Ahmet Refik Özsoy, Nazilli Devlet Hastanesi ve Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi diş hekimleri, Aile hekimleri hastane çalışanları katılım sağladılar.








İlgili Terimler :
YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.