Nazilli Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Odası’nda genel kurul heyecanı yaşandı.
11.01.2026
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde Nazilli’nin en büyük esnaf odalarından biri olan Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Odası’nda genel kurul heyecanı yaşandı. Mevcut başkan Hüdai Tosun, rakibi Çetin Öztürk karşısında üyelerin güvenini bir kez daha kazanarak 5’inci dönem için yetki aldı.
Nazilli’de üye sayısı ile en büyük odalardan olan Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Odası Esnaf ve Sanatkarlar Odası’nda Genel Kurul heyecanı kongrenin başlamasıyla başladı. Kongrede mevcut başkan Hüdai Tosun ve Çetin Öztürk başkanlık için yarıştılar.
Nazilli Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Odası’nda genel kurulu Işıktaş Düğün Salonu’nda yapıldı. Divan Kurulu üyeliğini Aydın Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Mehmet Ali Künkçü yaptı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başlayan kongre Yönetim ve Denetim Kurulu’nun faaliyet raporlarının okunup ibra edilmesiyle devam etti.
Kongreye Aydın Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Mehmet Ali Künkçü ve yönetim kurulu üyeleri, ilçe ve diğer ilçelerin oda başkanları ve çok sayıda oda üyesi katıldı.
Göreve hizmetlerine devam etmek için 5 dönemi için aday olduğunu ifade eden mevcut başkan Hüdai Tosun, “Yıllardır odamız için çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğiz. Birlik beraberlik içinde aynı mesafede yönetim ve denetim kurulu arkadaşlarımla birlikte hizmet ettik. Etmeye de devam edeceğiz. Daha güzel hizmetleri devam ettireceğiz” dedi
Diğer Başkan Adayı Çetin Öztürk’de konuşmasında, “Ben uzun yıllardan bu yana bu mesleğin içinde çalışıyorum. Odamızı daha ileriye götürmek için aday oldum. Mevcut başkana hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim. İhtiyaçlarınızda bir telefonla yanınızda olacağız. Seçimlerin hayırlar getirmesini dilerim” dedi.
Konuşmaların ardından yapılan oylamada, 310 oyun 204’ünü alan mevcut Başkan Hüdai Tosun, güven tazeleyerek yeniden başkanlığa seçildi. Çetin Öztürk ise 103 oyda kaldı. Kullanılan oyların 3’ü geçersiz sayıldı.
Bu sonuçla Tosun, oda başkanlığında 5’üncü dönem için üyelerden yeniden yetki aldı. Tosun ve yönetimi tebrikleri kabul etti.
Seçimi kazanan Hüdai Tosun ve yönetim kurulu üyeleri salonda alkışlar arasında Aydın Zeybeği oynadılar.





YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.