Nazilli Kaymakamı Başkanlığında genişletilmiş muhtarlar toplantısı düzenlendi.

15.12.2025

Kişi Okumuş

0 Yorum

Nazilli Kaymakamı Başkanlığında genişletilmiş muhtarlar toplantısı düzenlendi.

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde bulunan Nazilli Ticaret Borsasında İlçe Kaymakamı Başkanlığında genişletilmiş muhtarlar toplantısı düzenlendi. Geçtiğimiz sezonda orman yangınlarında sevindirici bir düşüş yaşandığı açıklandı.

Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan başkanlığında düzenlenen genişletilmiş muhtarlar toplantısında konuşan Orman İşletme Müdürü Hüseyin Devrim Karasulu, 2025 yılında orman yangını sayısının bir önceki yıla göre yarı yarıya azaldığını açıkladı.

Nazilli’de, orman yangınlarıyla mücadele kapsamında genişletilmiş muhtarlar toplantısı gerçekleştirildi. Nazilli Ticaret Borsası’nda düzenlenen toplantıya Kaymakam Huriye Küpeli Kan, Nazilli Orman İşletme Müdürü Hüseyin Devrim Karasulu, merkez ve kırsal Mahalle Muhtarları katıldılar.

Düzenlenen geniş kapsamlı toplantıda, özellikle yaz aylarında artış gösteren orman yangınları ve alınması gereken önlemler ele alındı. Muhtarların sahadaki gözlem ve ihbar gücünün, yangınlarla mücadelede büyük önem taşıdığının çok önemli olduğu belirtildi.

-Nazilli Ticaret Borsasında düzenlenen toplantıda 2024 yılı verileri paylaşıldı

Nazilli Orman İşletme Müdürü Hüseyin Devrim Karasulu, Nazilli ve çevresindeki 6 ilçeyi kapsayan yangın istatistiklerini Nazilli ilçe Kaymakamı Başkanlığında düzenlenen geniş katılımlı toplantıda toplantıya katılan katılımcılarla paylaştı.

Nazilli Orman İşletme Müdürü Hüseyin Devrim Karasulu’nun verdiği bilgilere göre, 2024 yılı içerisinde bölgede toplam 125 orman yangını meydana geldi. Bu yangınların 88’inin ihmal ve dikkatsizlikten, 12’sinin kasıtlı, 21’inin ise yıldırım düşmesi sonucu çıktığı belirtildi. Yangınlarda toplam 1827 hektar orman alanının zarar gördüğü açıklandı.

-Nazilli Orman İşletme Müdürü Hüseyin Devrim Karasulu, ‘2025’te yangın sayısı yarıya düştü’

Nazilli Orman İşletme Müdürü Hüseyin Devrim Karasulu yaptığı açıklamalarında 2025 yılı verilerinin daha umut verici olduğunu belirterek, “Yangın sayısında ciddi bir azalma yaşandı. Buna göre 2025 yılında toplam 67 orman yangını meydana geldi. Yangınların 40’ının ihmal ve dikkatsizlikten, 13’ünün kasıtlı olarak çıktığı kaydedildi. Bu yangınlarda ise 512 hektar orman alanı zarar gördü” dedi.

Nazilli’de düzenlenen geniş katılımlı toplantının sonunda yetkililer, vatandaşların bilinçlendirilmesinin, ihmal ve dikkatsizliğin önlenmesinin büyük önem taşıdığına dikkat çektiler. Erken ihbar, hızlı koordinasyon ve muhtarların aktif katkısıyla orman yangınlarıyla mücadelenin daha etkili şekilde sürdürülebileceğini belirttiler.

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.