Nazilli Devlet Hastanesinde görevli temizlik personelinin örnek davranışı!..

12.02.2026

Kişi Okumuş

0 Yorum

Nazilli Devlet Hastanesinde görevli temizlik personelinin örnek davranışı!..

 

 

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, –  AYDIN’ın Nazilli ilçesinde bulunan Nazilli Devlet Hastanesinde görevli olan temizlik personelinin örnek davranışı. Temizlik personeli Ferdi Şimşek, Hastane bahçesinde temizlik yaparken bulduğu altınları hastane idaresine teslim ederek örnek bir davranış sergiledi.
Muayene olmak için geldiği Nazilli Devlet Hastanesinde düşürdüğü altınlarına kavuşan Ayşe Gezgin, “Ben muayene olabilmek için Arslanlı’dan Nazilli Devlet Hastanesine gelmiştim. 3 altınım vardı düşürmüşüm. Arkadaşlar bulmuşlar Allah razı olsun. Bana teslim ettiler çok sevinçliyim Allah razı olsun. Hepsinden de Allah razı olsun çok sevinçliyim ve çok memnun oldum. Altınlarımı bulan arkadaştan da Allah razı olsun” dedi.
Hastane yönetimi’de, “Hastanemize tedavi amacıyla gelen bir vatandaşımızın, hastane bahçemizde düşürdüğü ziynet eşyası; temizlik çalışmaları sırasında personelimiz Ferdi Şimşek tarafından bulunarak hastane idaremize teslim edilmiştir.
Yapılan inceleme ve teyit işlemlerinin ardından; kayıp başvurusunda bulunan vatandaşımıza buluntu ziynet eşyası, personelimiz ve hastane idaremiz tarafından teslim edilmiştir.
Duyarlı ve örnek davranışı dolayısıyla personelimiz Ferdi Şimşek’e teşekkür eder, bu tür yaklaşımların kurum kültürümüzün en güzel yansımalarından biri olduğunu memnuniyetle paylaşırız” denildi.
 
İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.