Nazilli Devlet Hastanesi’nde geleneksel gerçekleştirilen Bayram kutlama etkinliği yapıldı.
20.03.2026
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde bulunan NDH’de geleneksel hale gelen ve her yıl gerçekleştirilen Ramazan Bayram kutlama etkinliği gerçekleştirildi.
Nazilli Devlet Hastanesi Başhekimi Opr. Dr. Şafak Çalışkan ve yönetimi ramazan ayının son gününde ve Bayram arefesinde görevlerinin başında olan tüm sağlık çalışanlarını dolaşarak Bayramlarını kutladılar.
Hastane Başhekimi Opr. Dr. Şafak Çalışkan ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Aysel Sucu, Kalite ve Destek Hizmetleri Müdürü Barış Kaptan, Hastane Müdür Yardımcısı Sabiha Çakır hastane sağlık personellerinin bayramlarını kutlamaları sırasında tedavi için hastaneye gelen hastaların ve hasta refakatçıları ile ziyaretçilerinde bayramlarını kutladılar.
Hastane Başhekimi Opr Dr. Şafak Çalışkan, Ramazan Bayramı’nın birlik ve kardeşliğin pekiştirildiği önemli bir bayram olduğunu belirterek, “Ramazan Bayramını hastanemizde yatarak geçirmek durumunda olan hastalarımızın ve görevleri başında olan sağlık çalışanlarımızın tüm yönetici arkadaşlarımız ile birlikte bayramlarını kutlayarak kendilerine moral vermeğe çalıştık.
Hastalarımızın ve personelimizin bayramlarını kutladık. Hastalarımıza acil şifa diledik. Herkesin bayramını kutluyoruz” dedi.





YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.