Nazilli Belediyesi Türk Sanat Müziği korosu, müzikseverlere unutulmaz bir gece yaşatacak!..

24.04.2026

Kişi Okumuş

0 Yorum

Nazilli Belediyesi Türk Sanat Müziği korosu, müzikseverlere unutulmaz bir gece yaşatacak!..

 

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde Nazilli Belediyesi Türk Sanat Müziği korosu Hoş Geldin Bahar. ‘Gönül bahçemizde bahar nağmeleri’ isimli konser ile tüm müzikseverlere unutulmaz bir gece yaşatacak. Koronun sunumumu Ecehan Elmas Demirkoç yaparken koroyu da koro şefi Mubtafa Dinçkol yönetecekler.

Koro şefi Mustafa Dinçkol koro ile ilgili olarak yaptığı açıklamasında, “Yolculuğumuz 1985 de başlayan ayrıca 2008’den Günümüze Saz ve Sözün İzinde, 2008 yılında Nazilli Halk Eğitimi Merkezi TSM Korosu olarak başlayan bu uzun soluklu yolculuğumuz. 2015’te Nazilli Kaymakamlığı TSM Korosu çatısı altında sanatseverlerle buluştu.

2024 yılı itibarıyla ise, sanata ve sanatçıya verdikleri kıymetli değerle; Nazilli Belediye Başkanımız Op. Dr. Ertuğrul Tetik ve Belediye Başkan Yardımcımız Selahattin Yılmaz’ın nazik davetleriyle, sanat hayatını Nazilli Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu Nazilli Belediyesi TSM. Korosu adı altında sürdürmektedir” dedi.
Açıklamasını sürdüren Koro şefi Mustafa Dinçkol, “Bu koro, yıllar içinde sadece isim değiştirmedi; her notasında bir gönüle misafir oldu, Nazilli’nin kalbinde yer etti. Hikâyemiz nağmelerle yazıldı; emekle, aşkla ve sarsılmaz bir inançla ilmek ilmek örüldü.

25 Nisan 2026 akşamı Nazilli Belediye Tiyatro Salonu’nda perdelerimiz yeniden aralanırken, o ilk günkü heyecanla sahneye çıkan gönüllülerimizi ve bizleri yalnız bırakmayan siz sanatseverleri sevgiyle selamlıyoruz. Çünkü biliyoruz ki: ‘Biz bir koroyuz; adımız değişse de ruhumuz hep aynı nağmede birleşir’ Tüm Nazilli halkını bu eşsiz akşamda bizim anlarımıza ortak olmaya davet ediyoruz” dedi.

 

 

 

 

 

 

 

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.