Nazilli Belediyesi çalışanlarına iş güvenliği ve ilk yardım eğitimi verildi.
30.01.2026
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK – NAZİLLİ,
Nazilli Belediyesi, sahada görev yapan personelin iş kazalarına karşı bilinçli hareket edebilmesi amacıyla iş sağlığı ve güvenliği ile ilk yardım eğitimi düzenledi. Eğitimler, iş yoğunluğu ve riskin yüksek olduğu birimlerde çalışan personele yönelik olarak planlandı.
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen çalışma kapsamında Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü ve Fen İşleri Müdürlüğü personeli eğitime alındı. Eğitimlerde, çalışma alanlarında en sık karşılaşılan riskler, iş kazalarının nasıl önlenebileceği ve acil durumlarda yapılması gereken doğru müdahaleler ele alındı.
SAHADA KARŞILAŞILAN RİSKLER ANLATILDI
Sağlık Bakanlığı onaylı ilk yardım eğitmeni ile A sınıfı iş güvenliği uzmanı tarafından verilen eğitimlerde, düşme, kesilme, ağır yük kaldırma ve trafik kaynaklı riskler üzerinde duruldu. Personelin sahada karşı karşıya kalabileceği kazalarda ilk dakikalarda yapılması gereken müdahaleler, uygulamalı anlatımlarla gösterildi.
Eğitimlerde teorik bilgilerin yanı sıra, gerçek saha senaryoları üzerinden yapılan uygulamalar personelin katılımını artırdı. Çalışanlar, kendi görev alanlarına yönelik riskleri doğrudan uzmanlara sorma fırsatı buldu.
EĞİTİMLER DEVAM EDECEK
Nazilli Belediye Başkanı Opr. Dr. Ertuğrul Tetik, çalışan sağlığı ve güvenliğinin belediye için öncelikli olduğunu belirterek, bu tür eğitimlerin belirli periyotlarla devam edeceğini ifade etti. Tetik, hedeflerinin daha güvenli, bilinçli ve kazaların en aza indirildiği bir çalışma ortamı oluşturmak olduğunu vurguladı.




YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.