Kuyucak Esnaf ve Sanatkarlar Odası olağan genel kurulunda mevcut Başkan Mustafa Ali Kocadağ, güven tazeledi.
18.02.2026
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / KUYUCAK /Aydın, – AYDIN’ın Kuyucak ilçesinde bulunan Kuyucak Esnaf ve Sanatkarlar Odası’nda gerçekleştirilen olağan genel kurulda mevcut Başkan Mustafa Ali Kocadağ, güven tazeleyerek üyelerin büyük desteğiyle 4 yıllığına tekrardan başkan seçildi.
Kuyucak Çok Amaçlı Kapalı Pazar Yeri’nde yoğun katılımla yapılan genel Kurulda divan başkanlığını Aydın Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Muhammet Ali Künkcü yaptı. Genel kurulda saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından yapılan çalışmalar oylanarak ibra edildi. Daha sonra seçimlere geçildi.
Genel kurulda üç aday yarıştı. Genel kurulun bitiminde yapılan sayımlar sonrasında mavi liste ile seçime katılan mevcut başkan Mustafa Ali Kocadağ 315 oy alarak 4 yıllığına tekrar başkan seçildi. Diğer adaylar Beyaz Liste adayı Ercüment Güngür 125 oy ve kırmızı Liste adayı İmren Işık ise 73 oy aldılar.
Yönetim Kuruluna ise Rüstem Yıldırım, Muharrem Çoban, İbrahim Akın, Özgür Kurtoğlu, Özgür Ozan ve Tolgahan Çetineroğlu seçilirken Denetim Kuruluna da Filiz Elmas, Fatma Aydın ve Şenol Önvermez seçildiler.
-Seçimi kazanan Mustafa Ali Kocadağ ‘Kazanan Kuyucak esnafı oldu’
Kuyucak Esnaf ve Sanatkarlar Odası’nda gerçekleştirilen olağan genel kurulunda güven tazeleyen ve 4 yıllığına tekrardan başkan seçilen Mustafa Ali Kocadağ, “Kuyucak ilçemizde kazanan Kuyucak esnafı olmuştur. Ben tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. Hedefimiz birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürerek esnaflarımızın yanında olmaktır. Tabi ki Birlik seçimlerimizde de mevcut Başkanımız Muhammet Ali Künkcü’nün yanında olacağız” dedi.
Aydın Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Muhammet Ali Künkcü, “Kuyucak Esnaf ve Sanatkarlar Odamızın olağan genel kurulunu birlik ve beraberlik içinde yoğun bir katılımla gerçekleştirdik.
Divan başkanlığını yapmaktan onur duyduğum genel kurulda üç aday demokratik bir yarış sergilemiştir. Seçim sonucunda, mevcut başkanımız kıymetli kardeşim Mustafa Ali Kocadağ ve yönetim kurulu üyeleri, her biri birbirinden değerli esnafımızın takdiriyle göreve seçilmiştir.
Mustafa Ali Başkanımızı ve ekibini gönülden tebrik ediyorum.
Yeni dönemin Kuyucak esnafımıza ve tüm camiamıza hayırlı olmasını diliyor, birlik ve dayanışma içerisinde çalışmaya devam edeceğimizi ifade ediyorum” dedi.




İlgili Terimler :
YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.