İl Sağlık Müdürleri Toplantısı, Urla Karantina Adası’nda gerçekleştirildi.
27.10.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başkanlığında, 24-26 Ekim tarihleri arasında İzmir Urla Karantina Adası’nda gerçekleştirilen İl Sağlık Müdürleri Toplantısına katılım sağladı.
Düzenlenen toplantı öncesinde, Sağlık Bakanı ve Bakanlık bürokratları ile birlikte sağlık yürüyüşü gerçekleştirilerek değerlendirmelerde bulunuldu.
81 ilin Sağlık müdürleri ile Sağlık Bakanlığında görev yapan bürokratların bir araya geldiği geniş katılımlı toplantıda; tüm illerde yürütülen sağlık hizmetleri ve devam eden sağlık yatırımları ele alınırken, önümüzdeki dönemde atılacak öncelikli adımlar da istişare edildi.
Sağlık Bakanımız Sayın Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, “Göreve geldiğimiz günden bu yana sahadan gelen geri bildirimlere kulak veriyoruz. Büyük bir özveri ve titizlikle, sağlık ailemizin üstün gayretiyle en iyi sağlık hizmetini sunmayı sürdürüyoruz.
Gayemiz net; sağlık hizmetlerimizi günden güne geliştirmek, sağlık sistemimizi daha da güçlendirmektir.
Bu düşüncelerle, Sağlıklı Türkiye Yüzyılı’nın inşa sürecine kesintisiz olarak devam edeceğimizin altını çiziyor; tüm mesai arkadaşlarıma bir kez daha gönülden teşekkür ediyorum.” İfadelerini kullandı.









YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.