Didim’de bulunan mezarlıklar, Büyükşehir Belediyesi’ne devredildi.
29.12.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / DİDİM /Aydın, – AYDIN’ın Didim ilçesinde bulunan mezarlıklar düzenli ve eksiksiz bir şekilde Aydın Büyükşehir Belediyesi’ne devredildi. Yasa ve meclis kararı gereği mezarlıkların, Aydın Büyükşehir Belediyesi’ne devredilmesinin ardından Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla basın açıklaması düzenledi.
Didim Asri Mezarlığı’nda yapılan basın açıklamasına Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay’ın yanı sıra belediye birim amirleri ve mahalle muhtarları da katılım sağladılar.
-Didim Belediye Başkan Hatice Gençay, ‘Halkımızı asla yalnız bırakmayacağız’
Didim Belediye Başkan Hatice Gençay mezarlıkların devri ile ilgili olarak yaptığı açıklamasında “Bizim defin hizmetlerine ilişkin hassasiyetlerimiz bellidir. Didim Belediyesi olarak sorumluluklarımızın bilincindeyiz. Bu tarihten sonra da defin hizmetleri konusunda üzerimize düşen bir görev olduğunda yapmaya devam edeceğiz. Halkımızı bu konuda asla yalnız bırakmayacağız. Bugüne kadar en acılı günlerinde Didim halkının yanında olan, bu süreci bir iş olarak değil, bir dayanışma olarak gören tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bugün bu süreci şeffaf şekilde kamuoyuyla paylaşmak için bir araya geldik.
Mezarlıkların devri sürecini açık ve düzenli bir şekilde yürütüyoruz. Halkımızın duygularının istismar edilmesine karşı olduğumuzun da bilinmesini isteriz.
İnsanların acıları üzerinden siyasi malzeme yapmaya çalışan anlayışlara karşı bu süreci basınımızla birlikte şeffaf şekilde yürütüyoruz. Devir işlemlerinin nasıl yapıldığını herkesin görmesini istedik. Böylece kamuoyunun yanlış yönlendirilmesinin de önüne geçmiş oluyoruz”
-Didim Belediye Başkan Hatice Gençay, ‘Biz bu süreci muhtarlarımızla birlikte yürüttük’
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, açıklamalarını sürdürerek, “Biz bu çok önemli olan süreci Merkez ve Kırsal Mahalle muhtarlarımız ile birlikte bu sürecin her aşamasında beraber çalıştık. Acılar üzerinden siyaset yapılmasını doğru bulmuyoruz. Bu zor günlerde halkımızın yanında olan tüm ekip arkadaşlarıma özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Didim’i muhtarlarımızla birlikte yönetmeye devam edeceğiz” dedi.
Didim belediyesince yapılan açıklamada da, mezarlığın devir sürecinin titizlikle yürütüldüğünü belirtilerek, mezarlık alanlarının her zaman olduğu gibi temizlendiğini, parsel ve ada bazında numaralandırıldığını, tüm kayıtların dosyalanarak dijital ortama aktarıldığını ve eksiksiz şekilde teslim edildiği belirtildi.





YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.