Didim Belediyesi Kadın Meclisi’nden ilk toplantı!
05.11.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

NAZLI GAZETESİ – DİDİM,
Didim’de kadınların toplumsal hayatta daha fazla söz sahibi olması için önemli bir adım atıldı. Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay’ın öncülüğünde kurulan Didim Belediyesi Kadın Meclisi, Kasım ayı ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Toplantı, Didim Belediyesi Gençlik Merkezi & DİGEM Sanat Akademisi ev sahipliğinde yapıldı. Programa, Belediye Başkan Vekili Sevil Şahin, Başkan Yardımcısı Aydan Aşık Turgut ve çok sayıda Kadın Meclisi üyesi katıldı.
Kadın Dayanışması İçin İlk Adım
Kadın Meclisi’nin kuruluş amacı; kadınların karar alma süreçlerine katılımını artırmak, toplumsal eşitliği güçlendirmek ve kadınların yaşamın her alanında daha etkin rol almasını sağlamak olarak açıklandı.
Kasım ayı oturumunda meclisin ilk seçimleri de yapıldı. Meclis başkanı ve kâtip üyeler belirlendi. Ayrıca, kadın dayanışmasını güçlendirecek üretim ve paylaşım odaklı projeler üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
“Kadınların Sesi Daha Gür Duyulacak”
Didim Belediyesi Kadın Meclisi, önümüzdeki dönemde hayata geçirilecek projelerle kadınların sesini daha güçlü duyurmayı, dayanışmayı artırmayı ve Didim’in sosyal yaşamına kalıcı katkılar sunmayı hedefliyor.
“Birlikte üreten, paylaşan ve güçlenen kadınlar, Didim’in yarınlarını daha aydınlık kılacak.” mesajıyla toplantı son buldu.



YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.