Denizli Gazeteciler Cemiyeti’nin Yeni Başkanı Özkan Tokmak Oldu.
07.02.2026
Kişi Okumuş
0 Yorum

NAZLI GAZETESİ – DENİZLİ,
Denizli Gazeteciler Cemiyeti’nin (DGC) olağan genel kurulunda heyecanlı bir seçim süreci yaşandı. Üç adayın yarıştığı kongrede, üyelerin çoğunluğunun oyunu alan Özkan Tokmak, cemiyetin yeni başkanı oldu.
Denizli Gazeteciler Cemiyeti‘nde (DGC) seçim heyecanı sona erdi. Çatalçeşme Oda Tiyatrosu’nda gerçekleştirilen olağan genel kurul, üyelerin yoğun katılımıyla tamamlandı.
Mevcut yönetim ve adayların projelerini paylaştığı genel kurulda, demokrasi şöleni yaşandı. Üç adaylı yarışta kazanan Özkan Tokmak olurken cemiyetin geleceğini şekillendirecek seçimde başkanlık için Özkan Tokmak, Erol Uçkan ve Ümit Varol yarıştı.

Toplam 191 üyesi bulunan cemiyette, yüksek katılım oldu. Yapılan oylama sonucunda; adaylardan Özkan Tokmak 84 oy, Erol Uçkan 44 oy, Ümit Varol ise 26 oy aldı. Sandıktan çıkan 7 oy ise geçersiz sayıldı.

Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından tebrikleri kabul eden Tokmak ve yeni yönetim kurulu, önümüzdeki dönemde basınının sorunlarına çözüm üretmek için çalışacaklarını belirtti. ŞİFRE_HABER
YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.