Çerçioğlu, Erdoğan’ın Kadınlar Günü iftarına katıldı.

08.03.2026

Kişi Okumuş

0 Yorum

Çerçioğlu, Erdoğan’ın Kadınlar Günü iftarına katıldı.

 

NAZLI GAZETESİ – Haber Merkezi,

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ev sahipliğinde 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla düzenlenen iftar programına katıldı. Çerçioğlu, açıklamada ardından yaptığı paylaşımda kadınların gücüyle Aydın ve Türkiye için çalışmayı sürdüreceklerini vurguladı.

 

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan’ın katılımıyla, Dünya Kadınlar Günü kapsamında özel bir iftar programı düzenlendi. Programa Özlem Çerçioğlu da davetliler arasında katıldı. Geniş katılımla gerçekleşen programda çok sayıda isim yer alırken, Başkan Çerçioğlu Cumhurbaşkanı Erdoğan ve davetlilerle bir araya geldi.

Program sırasında Başkan Çerçioğlu; Cumhurbaşkanı Erdoğan, Emine Erdoğan ve Mahinur Özdemir Göktaş ile hatıra fotoğrafı çektirdi. İftar programı, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında gerçekleştirilen buluşmalar arasında dikkat çekti.

Program sonrası sosyal medya hesabından paylaşım yapan Başkan Çerçioğlu, şu ifadeleri kullandı:

“Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve saygıdeğer Emine Erdoğan Hanımefendi’nin teşrifleriyle, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla düzenlenen iftar programına katıldık. Kadının gücüyle Aydın’ımız ve ülkemiz için çalışmaya, milletimize hizmet etmeye devam edeceğiz.”

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.