Buharkent Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleri ile Buharkent Devlet Hastanesi Başhekimi, ilçede faaliyet gösteren güzellik salonlarında denetim yaptılar.

26.11.2025

Kişi Okumuş

0 Yorum

Buharkent Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleri ile Buharkent Devlet Hastanesi Başhekimi, ilçede faaliyet gösteren güzellik salonlarında denetim yaptılar.

 

Bahattin ALBAYRAK / BUHARKENT /Aydın, – AYDIN’ın Buharkent ilçesinde Buharkent ilçe Belediye Başkanlığına bağlı Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi Başhekimi ve hastane personeli ile birlikte Buharkent ilçesinde faaliyet gösteren güzellik salonlarında denetimler gerçekleştirdi.

Buharkent ilçesinde Halk sağlığının korunması ve işletmelerde mevzuata uygunluğun sağlanması amacıyla Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi Başhekimi ve hastane personeli ile birlikte yapılan denetimlerde ilçede faaliyet gösteren Güzellik salonlarının işletmecilerine, sorumlularına ve çalışanlarına gerekli bilgilendirmeler yarılırken, kontrollerde titizlikle yapıldı.

Denetimlerin ilçe genelinde sürekli olarak yapılacağı işletmecilerin gerekli olan tüm kurallara uymaları istendi.

 

 

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.