Başkan Çerçioğlu İtfaiye Haftası’nı kutladı.

26.09.2025

Kişi Okumuş

0 Yorum

Başkan Çerçioğlu İtfaiye Haftası’nı kutladı.

NAZLI GAZETESİ – AYDIN,

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, İtfaiye Haftası kapsamında Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı İtfaiye Daire Başkanlığı ekiplerini makamında ağırladı.

Ziyarette, yangın ve acil durumlara özveriyle müdahale eden itfaiye personeline teşekkürlerini ileten Başkan Çerçioğlu, ekiplerin çalışmalarının önemine vurgu yaptı.

Başkan Çerçioğlu, “Ateş savaşçılarımız, mesai gözetmeksizin kentimizde çıkan yangınlara ve afetlere kahramanca müdahale ediyor. Her zaman yanlarındayız ve olmaya devam edeceğiz. Başta İtfaiye Daire Başkanlığı ekiplerimiz olmak üzere tüm itfaiyecilerimizin haftasını kutluyorum” dedi.

Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanı Taner Günhan ve ekipleri de desteklerinden ötürü Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti. Ziyaret, itfaiyecilerin çalışmalarına duyulan saygı ve takdirle sona erdi.

 

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.