AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNDE AMBULANS TESLİM TÖRENİ YAPILDI.

29.07.2025

Kişi Okumuş

0 Yorum

AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNDE AMBULANS TESLİM TÖRENİ YAPILDI.

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN İl Sağlık Müdürlüğünde Ambulans Anahtar Teslim Töreni Düzenlendi. Sağlık Bakanlığı tarafından Aydın İl Sağlık Müdürlüğüne tahsis edilen 3 yeni ambulans düzenlenen törenle teslim edildi.
Nazilli 7 No’lu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, Efeler 2 No’lu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ve Söke 6 No’lu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonlarına tahsis edilecek olan 3 ambulansın teslim töreni İl Sağlık Müdürlüğünde gerçekleştirildi.
Düzenlenen Ambulans teslim törenine Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, Aydın İl Müftüsü Hasan Güneş, İl Sağlık Müdürlüğü Hizmet Başkanları ve personeller katıldı.
Ambulans teslim töreninde yapılan konuşmaların ardından Aydın il Müftüsü ve İl Sağlık Müdürü; anahtarları ekiplere teslim ederek 112 personelimizden ambulanslar hakkında bilgi aldı.
Aydın İl Müftüsü Hasan Güneş tarafından yapılan duaların ardından, ilimiz sağlık ordusunun filosuna katılan yeni ambulanslar sirenler eşliğinde görev yerlerine uğurlandılar.
Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, “Aydın ilimize sağlanan sağlık yatırımları ve tahsis edilen ambulansların Aydın’ımıza kazandırılmasındaki desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanımız Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na teşekkürlerimizi arz ederiz” dedi.

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.