Nazilli’de, ilçe protokolü, görev başındaki kamu personelini ziyaret ederek bayramlarını kutladı.
28.05.2026
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde Nazilli protokolü bayram mesaisindeydi: Görev başındaki personeller unutulmadı. Nazilli’de Kurban Bayramı’nın birinci gününde ilçe protokolü, görev başındaki kamu personelini ziyaret ederek bayramlarını kutladı.
Bayramlaşma programına Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan başta olmak üzere Belediye Başkan Yardımcısı Kadir Mutlu, İlçe Emniyet Müdürü Erdal Esen, İlçe Jandarma Komutanı Ahmet Refik Özsoy ve Nazilli Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı Dr. Barbaros Küçükoğlu katıldılar.
-Nazilli ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, ‘Bayramlar birlik ve beraberliğin pekiştiği günlerdir’
Nazilli ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, “Bayramlar birlik ve beraberliğin pekiştiği günlerdir. Görevleri başındaki tüm çalışanlarımızın bayramlarını yürekten kutluyorum. Görevlerinde de üstün başarılar diliyorum. Kurban Bayramı dolayısıyla Tüm çalışanlarımızın görevleri başında olanların bayramlarını kutluyorum. Kurban bayramının sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi temenni ediyorum. Bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğinin bilinmesini istiyorum” dedi.
-Nazilli protokolünün ilk durağı ilçe jandarma komutanlığı
İlçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan Başta olmak üzere Protokol üyeleri program kapsamında ilk olarak İlçe Jandarma Komutanlığı’nı ziyaret ederek görev başında bulunan tüm personellerin bayramlarını kutladılar.
-Protokol üyelerinin huzurevi ziyaretlerinde duygusal anlar yaşandı.
Nazilli ilçe Kaymakmı Huriye Küpeli Kan ve beraberindeki protokol üyeleri daha sonra Nazilli Haluk Alıcık Huzurevi’ne ziyarette bulundular. Kurban bayramında Huzur Evinde kalan Huzur Evi sakinleri ile yakından ilgilenen ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan ve protokol üyeleri, Huzur evinde kalmakta olanların bayramlarını kutlayarak sohbet ettiler.
-Kaymakam ve protokol üyeleri NDH’sini de ziyaret ederek sağlık çalışanlarını da unutmadılar.
Bayramlaşma Programı kapsamında Nazilli Devlet Hastanesi’ne geçen ilçe Kaymakamı ve protokol üyeleri, görev başında bulunan sağlık çalışanlarının bayramlarını kutladılar. Nazilli Devlet Hastanesinde gerçekleştirilen bayramlaşma programına hastane Bşhekim yardımcısı Dr. Barbaros Küçükoğlu eşlik etti.
Kaymakam ve protokol üyeleri tedavi için hastanede bulunan hastalarında bayramlarını kutlayarak geçmiş olsun dileklerini ilettiler.
-Görevleri başında bulunan emniyet ve itfaiye personelleri de unutulmadı.
Nazilli ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan ve beraberindeki Protokol üyeleri son olarak Merkez Polis Karakolu’na giderek görevlerinin başında olan polislerin bayramını kutladı. Daha sonra Aydın Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Nazilli İtfaiye Amirliği ziyaret edilerek itfaiye personelinin bayramları kutlandı.
İlçe Kaymakamı ve protokol üyelerinin gerçekleştirdikleri bayramlaşma ziyaretlerinde, bayramda görev başında olan kamu çalışanlarına teşekkür edilerek özverili çalışmaları nedeni ile teşekkür edildi.






YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.