Aydın Devlet Hastanesinde göreve yeni başlayan personellere oryantasyon eğitimi gerçekleştirildi.

17.01.2026

Kişi Okumuş

0 Yorum

Aydın Devlet Hastanesinde göreve yeni başlayan personellere oryantasyon eğitimi gerçekleştirildi.

 

Bahattin ALBAYRAK / EFELER /Aydın, – AYDIN’ın Efeler ilçesinde Aydın Devlet Hastanemizde göreve yeni başlayan Hemşire, Odyolog, Fizyoterapist ile Sağlık Teknikeri (Anestezi Teknikeri, Tıbbi Sekreter, Elektronörofizyoloji Teknikeri, Eczane Hizmetleri Teknikeri ve Röntgen Teknikeri) personelimize yönelik kapsamlı bir oryantasyon eğitimi gerçekleştirildi.

Oryantasyon programı; Eğitim Birimi koordinasyonunda Kalite Birimi, Atık Yönetim Birimi, Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi, Sivil Savunma Birimi, İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi ile Enfeksiyon Kontrol Biriminin katkılarıyla yürütüldü.

Program kapsamında; Nazilli Devlet Hastanesinin genel işleyişi, kurumsal uyum süreci, kalite uygulamaları, hasta ve çalışan güvenliğine ilişkin temel ilkeler, atıkların mevzuata uygun yönetimi, çalışan hakları, acil durumlarda izlenecek prosedürler, iş kazalarının önlenmesi, kişisel koruyucu donanımların doğru kullanımı ile el hijyeni ve enfeksiyonlardan korunma konularında ayrıntılı bilgilendirme yapıldı.

Eğitimin sonrasında, “Hastanemizde oryantasyon eğitimini başarıyla tamamlayan tüm çalışma arkadaşlarımıza yeni görevlerinde sağlık, başarı ve kolaylıklar dileriz” denildi.

 

İlgili Terimler :

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.