AYDIN Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde Dünya Prematüre Günü Etkinliği düzenlendi.
18.11.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ (Aydın), – AYDIN Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde Dünya Prematüre Günü Etkinliği düzenlendi.
Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, ‘17 Kasım Dünya Prematüre Günü’ nedeni ile Aydın Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesinde tedavi gören prematüre bebekleri ziyaret etti.
Ziyaret sırasında prematüre bebeklerin fotoğraflarından hazırlanan bir slayt gösterimi sunuldu. Ayrıca Dünya Prematüre Günü’ne özel olarak hazırlanan el emeği çalışmalar sergilendi.
Aydın İl Sağlık Müdürü, prematüre bebeklerin sağlıklı ve güvenli bir şekilde gelişimlerini sürdürebilmeleri için titizlikle görev yapan tüm çalışanlara teşekkür ederek ‘Dünya Prematüre Günü’nü kutladı.
Ziyarette İl Sağlık Müdürüne, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı, Sağlık Hizmetleri Başkanı, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı, Hastane Başhekimi ve hastane yönetimi de eşlik ettiler.



YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.