Nazilli’de genç eczacı yakınlarının ve meslektaşlarının göz yaşları içerisinde son yolculuğuna uğurlandı.
10.11.2025
Kişi Okumuş
0 Yorum

Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ /Aydın, – AYDIN’ın Nazilli ilçesinde genç eczacı yakınlarının ve meslektaşlarının göz yaşları içerisinde son yolculuğuna uğurlandı.
Nazilli’de evinde geçirdiği rahatsızlık sonucu hayatını kaybeden 33 yaşındaki eczacı Emre Erdem, düzenlenen törenle göz yaşları içerisinde son yolculuğuna uğurlandı.
Nazilli, genç yaşta hayata veda eden eczacı 33 yaşındaki Emre Erdem için Zafer Mahallesi’nde bulunan Yunus Emre Camiinde öğle namazının ardından cenaze töreni düzenlendi.
Gözyaşlarının sel olduğu törene, Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Yılmaz, Nazilli Şoförler Odası Başkanı Seyfi Çalışkan, CHP Kadın Kolları Başkanı Nilgün Aktaş ile birlikte Erdem’in ailesi, yakınları, dostları ve eczacı arkadaşları ile çok sayıda vatandaş katıldı.
Cenaze namazının ardından alınan helallikle birlikte Erdem’in naaşı dualar eşliğinde omuzlara alınarak Eğriboyun Mezarlığında toprağa verildi. Genç eczacının ailesi, taziyeleri cami avlusunda ve mezarlıkta kabul ettiler.
-Genç eczacı nasıl ölmüştü ?
Olay, Nazilli Zafer Mahallesi 88/1 Sokak’taki bir apartmanın dördüncü katında meydana gelmişti. Edinilen bilgilere göre, bir süredir karın ağrısı şikayeti yaşayan Emre Erdem, önceki akşam hastaneye giderek tedavi olmuş, ardından evine dönmüştü.
Evinde yalnız yaşayan genç eczacıdan sabah saatlerine kadar haber alamayan ailesi, durumdan şüphelenerek kontrol etmek için evine girdi. Erdem’i hareketsiz halde bulan ailesinin ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, genç eczacının hayatını kaybettiğini belirlemişlerdi.



YORUMLAR
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.